Sunday 3 March 2013

APA ITU DIET DETOX?


Apa itu Diet Detox?..Perkara perlu dilakukan Sebelum Start Program ALSD2


Saje nak tanya…You all sebelum start minum ALSDII@ SDII detoks dulu tak?..Haa.., mesti ramai tertinggal part ini sebelum consume ALSDII. Seelok-eloknya 2@ 3 hari sebelum start program diet ALSDII kita perlu jalani proses detoksifikasi@ Diet Detox so that kesan dari pengambilan ALSDII lagi optimum.
Apa itu Diet Detox? Ia merupakan satu cara yang mana membantu mengeluarkan toksin berbahaya dari dalam badan kita untuk kesihatan yang optimum.


Ada banyak jenis diet detox, tapi yang paling mudah ialah MAKAN BUAH & SAYUR2AN. Ia akan meningkatkan pengerakan usus dan pembuangan air kecil.
Anda mungkin tidak percaya hal2 begini, tapi kajian menunjukkan something will go wrong eventually bila terdapat pengumpulan bahan kimia berbahaya didalam badan kita.
Sesetengah dari kita hanya akan mengambil tindakan bila hormone tidak stabil, sistem immunisasi tidak kuat, pengurangan nutrient dan juga kadar metabolism badan menurun (That’s why kena detox dulu, baru minum supaya kesan optimum).
Ada banyak kelebihan Diet Detox selain daripada mengeluarkan bahan kimia berbahaya, ia juga meningkatkan kadar pencernaan dan juga tenaga . Selain daripada itu kulit juga akan lebih cerah.

 So ingat, untuk kesan yang optimum bila mengikuti Program ALSD2..perlu detoks dulu yer… senang jer, hari pertama just consume buah2an sebagai meals anda..& hari ke 2 amek sayur2an (xkira cara masakan) sebagai meals anda..semasa diet detox ni jgn amik sebarang protein and perlu minum banyak 
 air utk flush out toksin dalam badan... KEHADIRAN TOKSIN AKAN MELAMBAT/MENGGANGGU PENURUNAN BERAT BADAN ANDA!!!!!!!
  

so SEKARANG ANDA SUDAH BOLEH MEMULAKAN PROGRAM DIET ALSDII ANDA!!!!!!


NOTA : ANDA BOLEH MELAKUKAN DIET DETOX INI PADA BILA2 MASA...KATALAH ANDA TIDAK BERPUAS HATI DGN PENURUNAN BERAT ANDA WLUPUN DAH MINUM ALSDII, ANDA BOLEH BREAK DR ALSDII PROGRAM SELAMA 2 HARI & LAKUKAN DETOX TERLEBIH DAHULU...KEMUDIAN PADA HARI KE 3, ANDA BOLEH SAMBUNG KEMBALI PROGRAM ALSDII ANDA..SENANGKAN.. SO JGN SUSAH HATI YE ANDAI ANDA BELUM LAKUKAN DIET DETOX INI :)




No comments: