Thursday 7 March 2013

MENGAPA ANDA PERLU GUNA KETONES STRIPS?????



Alpha Lipid SDII adalah satu program diet yang sangat special yang berasaskan kepada Ketosis iaitu proses semulajadi pembakaran lemak kepada tenaga.


Uniknya tahap pembakaran lemak dalam badan boleh diukur dengan menggunakan KETONE STRIP /KETO STICK. 


Dengan ujian ketones kita dapatkan pastikan semasa proses berdiet kita telah mengambil menu pemakanan yang tepat untuk membolehkan proses penguraian lemak berlaku. Ini boleh dilihat melalui kehadiran keton dalam air kencing. Tahap pembakaran lemak boleh diukur menggunakan ketone strip atau lebih dikenali keto stik. Masa terbaik untuk melakukan pemeriksaan adalah pada hari ke-3 hingga ke-7 (ujian atas air kencing pada permulaan pagi anda) anda mula mengambil ALSDII.

Jadi adalah amat2 disarankan untuk anda memeriksa urin anda bagi mempastikan pembakaran lemak telah berlaku.. dalam ertikata lain anda sudah berada dilandasan yg tepat kerana memilih menu diet yang betul..






Keputusan Ujian Air Kencing

Warna / Petunjuk

Putih / Tiada
Pengambilan karbohidrat berlebihan dan mengurangkan pemecahan lemak. Lemak tidak dibakar.
Tindakan: Periksa semula makanan yang diambil. pastikan jumlah karbohidrat tidak melebihi 35g sehari. Berhati2 dengan kandungan karbohidrat tersembunyi...cth sos tomato, sos cili, kuah dan lain2 lagi


Merah Jambu (pink)
Bacaan ideal menunjukan pembakaran lemak sedang akif berlaku. Menu makanan yang diambil bersesuaian dan kadar air di dalam badan mencukupi.
Tindakan: Kekalkan menu makanan dan kadar minuman anda.


Ungu
Pengambilan karbohidrat terlalu kurang, serta kekurangan air dalam badan.
Tindakan: Tambah sedikit karbohidrat dalam menu pemakanan, dan perlu banyakkan pengambilan air kosong sekurang-kurangnya 2 liter (8gelas) sehari.






HARGA : RM 27/BOTOL (50 STRIPS)

No comments: